Bang bang

2015-01-31 >> 15:30:19
Hola guys! Sjukt vad dagen har gått fort. Jag och Tindra var till Vrinnevisjukhuset för jag skulle få "järndropp"..! Resten av dagen så åkte vi till babyproffsen och hämta ut ett paket och käkade lite glass på Lindahls. Imorgon är det söndag och då ska jag baka och tvätta kläder inför den här veckan som kommer.. (hoppas det händer något roligt). Helgen är min tid för att ta det lugnt och vila upp mig inför veckorna! (sjukt att jag som har såpass ont att jag inte får bli sjukskriven till och med barnmorskan på sjukhuset tyckte också det var konstigt!) Imorgon bloggar jag mer för just nu vill jag bara ta det lugnt och vila! (ohhhh vad skönt det lät)
 
 
 
xx Annica
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback