Älskar Lördagar | LOVE

2015-01-10 >> 15:25:07
Finns inte bättre än lördagar!! Man kan hitta på massa saker tillsammans med dottern och såklart käka lördagsgodis, gå runt och göra snögubbar ( my life ).
 
 
Idag så käkade vi frukost tillsammans och kollade på barnprogram, har även varit ute och lekt i lekparken, en massa snö kom så vi hade snöbollskrig. Nu har vi druckit varm choklad och käkat mat!! Det var så gott att man ville gå ut igen och bli kall. Men tyvärr har jag foglossning så jag har skapligt ont just nu (dock har sjukgymnasten sagt att jag ska ut och röra på mig så mycket det går). Men dottern vill vara inne nu och göra egna armband som hon ska sälja för 10 kr. Hade mer än gärna gjort det med men nu ska man vila lite i soffan och äta mellanmål, vi får se om det kommer fler blogginlägg (kan alltid hoppas)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback