2015

2015-01-03 >> 21:35:00
Hej snyggingar!
 
 
Känns allting bra? To be honest, för mig — ja, även om jag började året med att vara sjuk och singel. Jag tycker det känns bra ändå, jag har även insett en massa saker. Visserligen så tog det ett tag för mig men bättre det än försent. Det började med att inse att killar är så osäkra av sig att de säger saker som man vill höra för stunden. Somliga tror att man fortfarande kan vara korkad resten av livet. Sen att behandla tjejer som luft som de gillar och det finns även killar där ute som har flickvänner och har dejtingsidor där de påstår att de är singlar. Ingen av dem förtjänar en tjej alls tycker jag om jag får säga det. Oops. Det finns även tjejer som inte ens bryr sig för de är så rädda att bli ensamma resten av livet. Dear god.
 
 
Eftersom jag varit en av dem som har varit rädd att vara ensam resten av livet. Så kan jag tala om att det är en stor prövning att släppa något som får en att känna sig trygg men jag mår så mycket bättre idag för jag vet vad jag vill ha och kämpar för det varje dag, as usual. Kommer det en kille i mitt liv så bör han tänka två ggr om han är där för stunden eller för evigt. Ni kanske tror att det är ett måste det där med för evigt (jag kräver aldrig av någon att stanna hos mig för evigt om de inte vill det), blir irriterad när man spenderar bort all sin tid med att kämpa för en kille som är osäker i hela 4 år så då är det verkligen ingenting för mig. Kan äen se på en dejtingsida där de nästan kräver att de är den rätta för mig och jag säger ärligt vad jag tycker så är jag en idiot och korkad brud. Har man en dejtingsida så är man inte tvungen att flirta eller hitta någon man har en dejtingsida för att se vad det finns för grodor där ute och är det ingen som faller mig i smaken så kan man väl skriva som vänner eller helt enkelt få råd var man kan finna den rätta om man skulle vara sugen. Är inte direkt sugen på ett förhållande alls just nu för en viss person som har fått mig att tänka att livet är såhär man ska kämpa för något man aldrig får ändå, då är det inget för mig (;
 
 
Mitt nyårslöfte detta år är att inte bli överkörd av en massa människor vad jag tycker och tänker och vill jag leva singellivet resten av mitt liv med min barn utan deras pappor så ska ingen se ner på mig. Sen leva ett hälsosam liv utan drama och tjafs. Jag får även se om den tredje nyårslöftet slår in också men skriver inte ut det här. Det får vara hemligt så länge det går. Har insett att man ska inte vara för mycket öppen här på bloggen . Lite för många nyfikna jävlar. Vi får hålla tummarna att det ett lyckligt 2015 för min del. Har ni några nyåslöften? Vad fick er att ha dem? Godnatt allihop! ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av:

Fina Annica, lycka till med allt! <3

Svar: Tack vem du nu är :) <3
Annica

2015-01-04 @ 12:52:42
Postat av: Anonym

Den som du blev bitter på, efter att jag tog fel bröd i ditt kök :-D

2015-01-13 @ 16:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback