Tindra <3

2015-02-13 >> 09:52:44
 
 
Hej! Lillflickan är i skolan nu och jag är hemma och är sjuk från jobbet. Sovit som en kratta igen för jag vaknar upp flera ggr på nätterna pga smärtorna och Tindra är så gosig på morgonen som kommer in och ger mig en kram och meddelar att hon går till skolan osv. Jag älskar denna tjej väldigt mycket och har planerat lite saker nästa helg när man har pengar, så det får bli en biodag och köpa en massa gooooodis och dricka.
 
 
Hon ska även få åka till Göteborg på slutet av månaden så ska vi se en horseshow. Vilket jag aldrig har varit på och inte hon heller. Att göra något sånt här man aldrig gör annars är ett tecken för mig att jag älskar den där lillflickan. Hon vet även att när bebisen kommer så kommer den behöva gnska mycket uppmäksamhet men har lovat mig själv att aldrig puscha iväg henne för en bebis kommer in i våra liv. Hon och jag ska även ha våran tid tillsammans och göra saker utan bebisen så kommer få lite hjälp av mina vänner för detta ska lyckas, och det är jag tacksam för.
 
 
ÄLSKAR DIG TINDRA LINNÈA NILSSON KARLSSON ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback