Sweet home

2015-02-23 >> 23:12:00
Hej mina pluttisar! Jag tänkte berätta om resan som jag åkte iväg i lördags och kom hem idag. Hade med mig min vän Emilia och min dotter Tindra.. hihi vi var så himla sugna på att åka iväg och komma ifrån Sverige ett tag! Så vi tog min bil och bilresan tog väl 2 timmar pga kö och att jag ville köra lugnt dit upp. Parkerade bilen närheten av terminalen och checkade in och fick vänta i 30 minuter innan vi kliva på och kolla in våran hytt. Super mysig hytt som var lagom för oss och vi packade upp våra saker och sen började vi gå runt på båten och kollade var taxfree var och vad de hade för saker att sälja på båten! Vi hittade en restaurang som Emili valde och såklart var det den dyraste matstället på hela båten. När vi hade ätit klart så gick vi till hytten och vilade en stund. Inom 1 timme efter det så provade Emilia att spela lite, shoppa alkohol och sen drack vi lite drinkar (jag och tindra drack akoholfria drinkar). Började bli trötta runt 1-2 så vi la oss så vi var pigga för Helsingfors vistelsen.. Men vi gick upp skapligt och gick runt och hittade ett café som verkade mysigt men dyr som satan och själva frukosten var inte ens bra men vi käkade upp och tackade för oss. Vi hittade domkyrkan så vi gick dit och kollade in stället och tände såklart ett ljus för dem vi kände som har lämnat oss här på jorden. Här kommer några bilder från resan.
 
 
Har ni haft ett bra sportlov?
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback