cozy day |

2015-02-18 >> 21:05:14
Hej på er! Tänkte meddela att min chef tyckte att jag borde gå hem för jag har såpass ont nu att jag inte kan röra på mig.. Haha äntligen någon som förstår mig. Igår var jag hos en läkare och hon såg att jag inte kan gå normalt för jag halta fram och hon fick hjälpa mig att räta ut benen osv men ändå säger människan att jag kan jobba 50%
 
 
Varför kan hon avgöra genom att bara titta på mig och hon skriva på mitt sjukintyg att jag kan inte gå heller och att mitt jobb är väldigt ansträngande ? √
 
 
 
 
Här har man fått lite tur så inom en snar framtid så ska jag , Tindra och Emilia åka på en kryssning och lämnat allt hemma ett tag! xx Annica
 

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Vilken rolig vinst !! grattis :)

Svar: Tackar :D
Annica

2015-03-02 @ 21:16:44
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback