Be real

2015-02-11 >> 20:44:05
Hej på er! Otroligt att jag slutade tidigt idag men ändå är jag sjukt trött. Hade en toppen dag med Josefine och Kim på jobbet och det är sånt här jag nehöver just nu, dock har jag haft foglossning hela dagen så har gått som en kråka.. Men tänkte att jag kan ringa en läkare när jag kommer hem!! Vilket jag gjorde men i telen säger telefonsvararen att telefontiden är över. Hemsidan sa helt annat att det var 15 minuter kvar. Jag blev lite bitter och tänkte att jag får väl gå till jobbet med värk och efter jobbet besöka bm.. Men hon kommer bara att säga att jag ska ta korta steg och böj på knäna..! Såklart hjälper det en liten del men inte allt. Så varje dag efter jobbet har jag ont att jag inte ens kan ligga ner och vila. Svinooooont att jag vaknar på nätterna och känner lilla minsta värk när jag rör på mig.. ajajajajajajajaaj! Måste fixa sjukskrivningen nu för säger de att jag ska jobba tills jag föder så kommer jag vara helt död.. Så får hoppas att min BM är snäll och kontaktar en läkare åt mig. Nu ska jag lägga mig i soffan och vila innan jag ska lägga mig! Fixade mat förut och matlådor så mat har vi här hemma ett tag.. hihi.. Men ha en bra kväll och hoppas ni kan sova! xx Annica
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback