Julafton 2015

2015-12-30 >> 22:13:26
 
Heej! Idag kom jag hem till Norrköping och kan blogga som vanligt igen utan att blogga från en mobiltelefon. Det har varit sjukt roligt att vara hos min mamma samt träffa min syster Linda och hennes barn igen men nästa gång så åker vi dit i sommar och stannar en vecka. .
 
Dagens inlägg handlar om julafton som jag firade hos min mamma och Börje. Eftersom det var Leahs första jul så ville Tindra vara med och fira julafton med oss och barnen blev så lyckliga av julklapparna dom fick av oss (och jag fick även julklappar, det jag fick var en t-shirt, choklad, handdukar och en lampa/prydnad i ett!) Men jag blev faktiskt nöjd med julklapparna jag fick! Det är mer för barnen vi firar jul för dom älskar att öppna paket!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback