DET SVÅRASTE ÄR ATT SÄGA HEJDÅ

2015-08-18 >> 22:33:09
 
Nu sitter jag hemma och ska lägga mig snart. Bästa människorna är inte kvr i Norrköping och jag saknar dem så mycket. Men ska kanske träffa dem nästa helg om ekonomin tillåter, det blir kanske en tur till Astrid Lindgrens Värld om det blir en tur neråt. Jag hade mer än gärna velat ha dem häri Norröping så man kan gå dit och säga hej och hej då.
 
För nästa gång de kommer till Norrköping är nästa år i Maj. Då får vi se vilka som är kvar från detta år. Nu ska jag sova för imorgon ska vi till BVC och sen får jag hembesök. Tänk om jag hade varit smartare så hade jag sluppit detta!
 

Kommentarer
Postat av: Hästbloggarnas Skvallerblogg

Var säker på att du inte missar senaste nytt inom hästvärlden - besök Hästbloggarnas nya skvallerblogg! :)

2015-08-22 @ 07:14:36
URL: http://hastbloggarnas.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback