Vrinneviskogen

2014-09-16 >> 10:29:00
Idag har jag tänkt att gå till Vrinneviskogen med Tindra! Det var ganska länge sen vi var där och traska runt.
 
 
Vi brukade gå dit och kolla in blåbären eller helt enkelt tog en fika i skogen och njöt av lugnet. Kan säga er att jag saknar det massor och skulle helst vilja bo i skogen. Inte helt själv med gärna någon kille som tycker om mig för den jag är!
 
 
Imorgon är jag ledig från jobbet så ska på stan med en kompis. Det ska bli lite shopping till mig själv och Tindra. Jag vet inte om jag sa handla bebiskläder än eller om jag ska beställa från nätet, för jag kollade lite igår och såg jättebilliga kläder till bebisen. Men jag vet inte vad det är för kön ännu så får bli neutrala kläder. Jag hoppas såklart på en tjej till för jag har redan bestämt mig för namnet. Eftersom det är så svårt med killnamn så hoppas jag inte det blir pojke för då kommer han vara namnlös ett tag, kanske kommer på namnet när barnet är väl ute också, om man har tur. Vi får se helt enkelt för jag kommer älska barnet iaf. Precis lika mycket som jag älskar Tindra.
 
 
Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback