tröttis

2014-09-19 >> 08:30:31
Jag är hemma idag för jag tog ledigt från jobbet och det var nog lika bra för jag vaknade med värsta huvudvärken och när jag ska ta en tablett så får jag inte behålla tabletten så länge. Kanske är det för jag är gravid men jag vet inte. När jag fick veta att jag var gravid så mådde jag bara illa på morgonen och kvällarna men spydde kanske 1 gång pga det. Så nu har jag värk och spyr.
 
 
Annars så ska jag fixa lite saker inför idag. Har funderingar på att sticka till Norge idag och umgås med vännerna innan säsongen är över. Annars får jag inte se dem förrän nästa år. Men då kommer jag inte jobba alls, har då en liten bebis att ta hand om då. Har även frågat mina vänner om de kan ställa upp och passa barnet ibland så jag får andas lite, såklart de ska ställa upp!
 
 
Äntligen helg förresten så det är bara att vila i helgen så mycket det går, äntligen. Det gör jag varje dag oavsett om det är helg men har börjat käka järntabletter pga graviditeten. Åhh tabletterna ser så äckliga ut!
 
 
Jag ska försöka få i mig lite frukost och packa väskan. Godmorgon!

Kommentarer
Postat av: Lisa (sjubarnsmamma)

Hej :-) Hittade din blogg av en slum. Kikade lite och fick mig en trevlig läsning.
Vill tipsa om en tävling som jag har i min blogg. Man kan vinna ett valfritt smycke och jag kommer dra två vinnare. Kika gärna in om du vill http://www.sjubarnsmamma.se/2014/09/15/vinn-ett-valfritt-smycke-tva-vinnare-utses/

Önskar dig en fin helg.

2014-09-19 @ 11:52:56
URL: http://www.sjubarnsmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback