Onsdag

2014-09-24 >> 22:48:16
Idag så har det regnat hela dagen och jag typ försov mig imorse. Jah hör tydligen inte väckarklockan längre så nu har jag ställt alarm 3 ggr nu på morgonen för att se om jag vaknar då....
 
 
Kan även tilläga att den här veckan har varit sjukt jobbig. T ex nu så sitter jag i soffan och bara tänker och samtidigt så fäller jag en tår eller två. Jag saknar en viss kille och vill bara spola tillbaka tiden och säga "ja jag vill ha dig", lite försent för det nu men jag hoppas att han vet att han kommer alltid finnas i mitt hjärta.
Jag antar att han har gått vidare med en annan tjej och jag hoppas att hon gör honom lycklig. Då jag inte kunna uppfylla de kraven.
 
 
Annars så ska jag lägga mig och jobba i Kimstad imorgon...

Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Vilket datum fick du senast ett sms från denna kille?

Svar: Det var 16 Augusti ;) så det var ett tag sen men men. :)
Annica

2014-09-28 @ 06:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback