Min favorit låt!

2014-09-12 >> 18:06:00
Ni har säkert hört den tidigare? Det har jag iaf gjort massor av gånger på jobbet. Det är en låt som får mig att börja le och tänka på honom. Den brukar man även sjunga i bilen när man åker ett gäng, fast det brukar bara bli så när man är övertrött. Jag gillar faktiskt musik som spelas på svenska. Men det är nog för jag är så usel på engelska.
 
 
 

Jag drömde härom natten om blommor & bin
Ja, det var som i en saga
eller slutet på en film
Vaknade upp till musik
Stövlade fram lite burdust
presenterade mig
och sen sa jag:

”Försök ingenting för jag vet att du gillar
när täcket går som havets vågor”

Jag vill ha dig baby, utan kläder
kan du sluta spela svår
för jag har dig snart ändå
om inga större under sker
som att himlen trillar ner
Innan solen går upp
ska vi älska hos mig

Du kan lura dina vänner
men du lurar aldrig mig
jag kan se i dina ögon
att du är långmilare
med ett hjärta av guld
och en fallenhet för synd
Du lämnar lyset tänt
men det är ingen hemma

”Försök ingenting för jag vet att du gillar
när täcket går som havets vågor”

Jag vill ha dig baby, utan kläder
kan du sluta spela svår
för jag har dig snart ändå
om inga större under sker
som att himlen trillar ner
Innan solen går upp
ska vi älska hos mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback