Måndag

2014-09-22 >> 22:20:18
Idag började jag kl 7:00 och jag var inte alls på humör. Har en sådan period nu för jag visste inte var jag skulle iväg och jobba och vad som skulle med men det löste sig senare fast ändå inte.
 
 
Var på 3 olika jobb på Euromaster och sista stället så möter vi dem som brukar jobba där. Vi fick reda på att vi har fått fel instruktioner och personen jag jobba med ville jobba över men jag hade inte tid idag för jag skulle plugga. Vi började då tjafsa och jag sa att det är inte okej att han går bakom min rygg och ringer "chefen" och säger att vi ska jobba mer utan att fråga mig om jag ens kan jobba mer. Till och med min arbetsledare förstod mig och sa att det är inte okej att göra så.
Vi får väl se hur det blir imorgon. Det kanske blir så att jag hamnar på möte som vanligt för min attityd. Men just nu borde folk akta sig vad de säger eller gör för jag håller inte käft längre, gillar lit den här kaxiga biten men ibland vill jag faktiskt vara lugn och fin som den gamla Annica. Vi får väl se om det blir bättre senare.
 
 
Nu ska jag kolla på PH. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback