hola bella

2014-09-02 >> 17:34:00
Fick sådan lust att blogga lite till, kanske för jag har tråkigt här hemma?!! Det är såhär för dottern är alltid ute och leker med vännerna och jag är ointressant, får alltid vara hemma och göra saker i hemmet. Tur att jag hann och göra rent badrummet idag också så det känns fräsch när man kommer hem.
Var iaf riktigt smutsigt där inne att alla smutskläder låg på golvet och tvättmedel hade åkt ut. Funkar inte att ha det såhär när man har barn och hon tar med sig vänner hem :)
Detta påpekar mina vänner med fast de tycker att min lägenhet är kliniskt rent jämfört med deras hem (lite har jag sett hos dem och det skulle behövas saneras) problemet är nog att jag tycker det är smustigt ändå haha! Måste sluta titta efter smuts hos andra och hos mig varje dag. Måste verkligen det, måste kunna släppa lite och låta lite dammråttor ligga framme.
 
 
Hur som helst, så ska jag laga käk och mysa med dottern! Imorgon som sagt så är det jobb igen! Fast hon jag ska jobba med är ju okej!!
 
 
hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback