Bokens dag

2014-09-29 >> 17:59:39
Idag har jag jobbat och fick samtal runt 13 tiden att Tindra inte mådde bra så hon fick gå hem och jag fortsatte jobba. Eller jag var tvungen för jag var ute i Åby och jobbade med två personer som jag inte kan lämna där, det var ju ändå jag som var uppstartare så frågade Tindra om hon klarade sig till 16. Det var väl sisådär för hon ville att jag skulle komma hem så fort jag kunde för hon hade sådan huvudvärk. Att höra det får en att känna sig värdelös men skyndade mig hem efter jobbet. Går inte så fort om man cyklar uppförsbacke och kom hem så låg Tindra och sov. Så väckte henne och kolla hur hon mådde och hade med mig alvedon hem.
 
 
 
Jag ska snart gå till afären och storhandla så vi har mat och sånt , gillar inte att handla för mycket godsaker för jag har en godisråtta här hemma som äter upp allt, såklart menar jag Tindra.
Det blir då att köpa massa frukt och godsaker som riktigt mat! Alla på mitt jobb frågar mig ibland om jag kan lägga upp ett matschema vad jag gör för mat i veckan eftersom de vill prova på samma sak. Men tyvärr är det här ingen matblogg.
 
 
Just nu måste jag skynda mig och när jag kommer hem så blir det plugga igen, ska bli klar med uppgifterna innan fredag.
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback