28/9 - 14

2014-09-28 >> 23:43:00
Hej eller vad man ska säga nu...

Har varit en sådan jobbig dag idag för Tindra sitter nästan på mig och jag känner stressen komma närmare pga skoluppgifterna.
 
Har även varit med Erika idag igen och vi satt mest och snackade om killar och hur vi mår allmänt,
gillar inte att snacka skit om killar då jag vet själv att vi tjejer är inte bättre själva.
Har andra problem med killar så får de gärna komma hit och prata av sig för jag finns alltid där för mina vänner,
jag trivs som sagt att vara singel men ibland saknar man att laga mat åt någon och ligga och mysa i soffan. Ska det vara så svårt att hitta en bra kille som vill dela mitt liv med mig. Kommer vara kräsen vem som kommer bli min "pojkvän".
 
 
Tycker det är dags för mig att lägga mig för jag ska upp och jobba imorgon i Åby (kommer säkert jobba där en hel dag)
 
 
Har inte så mycket mer att skriva om. Men ni får ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback