Seriöst..

2014-05-02 >> 15:32:31
Funderar på att dra till tivolit strax med Emilia och Tindra iaf.
Eller kommer man få blickar från arbetskollegorna för jag inte jobbade idag pga blodpropp men går på tivolit, fast 1177 sa faktiskt att jag ska ut och gå väldigt mycket.
Jag gör det ändå om jag träffar på dem och sen ha jävligt roligt med bästa vännen och träffa våra vänner på tivolit, även om det är fel avdelning så är det roligt där. Liksom har ju fått kontakt med några där och gett ut mitt nr till Fia som har hand om svenskarna på avdelningen.
Men nu får man hoppas att man får jobba något i sommar. Jag ska spara pengarna till en ny bil. Jag ska även köpa present till dottern som fyller år i December, men även till resan som man ska på i sommar.
 
 
Fast jag kommer inte blogga så mycket nu i helgen.
Och händer det att det kommer in något så är det tidsinställt.
Det får bli så nu.
 
 
Det är förresten fint väder här idag.
 
 
Tivoli - Rumäner - Bästa vän - Dotter ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback