Ingen ska hindra mig!

2014-03-06 >> 20:06:07
Imorgon blir det jobb för första gången den här veckan.
Och jag har ingen lust alls längre för jag vill bara säga upp mig och hitta ett annat jobb som passar mig.
Ska försöka söka jobb i helgen för jag har letat lite under veckan. Hoppas att någon vill ta in mig!
Är inte så grymt taggad att klivaupp och låtsas le mot arbetskollegorna :S
 
 
Eftersom killen ska jobba i helgen så blir det en lugn fredag för då kommer han hit och umgås!
Och lördag så ska jag bowla med Tindra och med min killkompis!
Kommer bli kul än och sitta hemma och glo.
Då min pojkvän jobbar så orkar han nog inte följa med dit heller så!
Ingen roligt att man ses så lite men man får ses när båda kan!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback