Faceraped Emilia

2014-03-15 >> 10:27:05
Jag pratade med Emilia igår och prata av mig och hon skulle få besök i helgen. Eftersom hon fyllde år i veckan så åkte Johanna till henne igår för att umgås med henne. Hon pratade också om massa roliga saker som jag inte får skriva här! Sedan bestämde vi att vi skulle höras senare men så blev det inte. Såklart så ska jag ringa henne snart.
 
 
 
Jag ska idag ner på stan med Tindra om hon nu kan komma hem. Tindra har tyvärr hamnat i någon trots som gör att hon inte lyssnar på mig alls om jag sa till henne att hon ska vara hemma kl 10 och nu är kl 10:30 och ingen Tindra är hemma.
Tror Tindra vet att jag kommer ge henne bestraffning. Men lyssnar man inte på sin mamma så tar jag bort datorn ifrån henne. :)
 
 
Visst ja så ska en killkompis från Emmaboda komma hit och träffa oss, sist han och jag sågs var väl några år sen genom partiet. Eftersom jag inte hade något att göra i helgen så skulle jag komma upp iaf och försöka få upp kontakten? Haha och varför inte?
Det är väl roligt att umgås med vänner än och sitta hemma och stirra på tv.
 
 
Förresten nästa helg kommer jag inte blogga alls för jag kommer vara i Valla. xD
 
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback