en helg hemma. en dålig dag. en hemsk person.

2014-03-30 >> 16:15:23
Varför går helgen så fort för. Om jag bara hade tackat nej till helgjobb så hade jag varit hemma med dottern men istället så var min killkompis Sebastian barnvakt en stund innan han åkte "hem", varför jag skrev "hem" är för han ska till Ukraina och vara där i 2 veckor? Kan säga att jag är inte avundsjuk alls för jag stannar hellre här hemma i Sverige!
Varför det är en dålig dag? Hon jag jobba med idag var så frukstansvärt seg på allt och jag såg bara hur klockan tickade. Idag ville jag inte alls jobba så länge för jag ville ta en söndag med myspys med dottern och äta glass. Jag jobbade på och till slut blev vi klara men jag hann inte och säga hej då till Sebastian innan han åkte. Gör väl inte så mycket men får hoppas att han får det bra där.
Jag känner mig som en hemsk människa ibland. Men jag har inte gjort något för att såra någon utan jag känner mig hemsk. Och då menar jag mot de andra som är så himla snälla. När de hjälper mig och försöker så snäser jag av dem, tänkte på det idag när Sebastian ringde och sa att han hade köpt energidricka och jag svara "jaha". Jag snäser ibland åt min pojkvän men ändå står han ut med mig. Jag prata med honom igår och han skulle komma förbi men när han fick veta att jag hade en killkompis här så ville han inte komma alls. Jag började då "försvara" mig för något jag inte har gjort och såklart blev min kille lite fundersam. Gör väl det automatiskt då jag är van i mitt gamla förhållande att försvara mig åt allt. Jag ska snart ringa killen och säga att han kan komma om han vill.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback