5SOS!!!

2014-03-23 >> 21:21:00
I torsdags så fick jag sådan tandvärk att det värkte i hela käften på mig. Dom på jobbet tyckte jag skulle kontakta tandläkaren men jag ger mig inte.
Om vi säger såhär att hade det varit gratis så hade jag gått men nu kostar det skjortan om man bara åker dit och det gär över efter 1 vecka, den här helgen fick jag lida lite för det sved och värkte ibland.. Det var värt det men idag när jag kom tillbaka till Norrköping så gick jag oc köpte munskölj och tandtråd och bara hoppas att det går över! Jag provade förut och då försvann värken en stund men istället kom det en massa blod.. Men som ni vet så tål jag inte blod men jag klarade igenom detta!! Jag sitter nu hemma och känner att värken är på gång igen! Hoppas det går över snart för ska jag ha såhär resten av mitt liv så tar jag fan livet av mig, för ni som tror att det inte gör så ont så prova den här värken jag har ^^ byter gärna mot den till migrän
 
 
 
P.s förresten så börjar tivolit om 1 månad :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Du klagar verkligen på allt möjligt.

Svar: Du behöver inte läsa om du stör dig. :)
Annica

2014-03-24 @ 06:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback