Slipper!

2014-01-28 >> 15:20:00
Då är de typ 90% att Tindra får gå till skolan imorgon för hon känns piggare och hon får i sig maten. Jag är överlycklig för jag orkar inte vara hemma mer.
Men det är skönt med sovmorgon iaf, det är det enda!
Då jag är mer kvällsmänniska!
Plus att det är mer roligare saker på tv:n på kvällarna!
 
 
Visst ja, alltså idag fick jag sms av Tindras pappa att han tycker hon är sjuk för mycket. Och vad svarar man på det att jag kan inte rå för att hon får feber! Speciellt när jag ber honom att komma ner och vabba istället för mig då jag har jobb att sköta, kan inte beskriva den dummaste svaret någonsin från en pappa ^^
Men fick som svar att hon bor hos mig så då är det mitt ansvar att vabba och inte hans, jag blev så arg att det lät som det är bara mitt barn då hon bor inte hos honom. Men som tur är så har jag och min dotter väldigt bra kontakt med varandra!
Även om vissa föräldrar inte ha så med sina barn så är hon faktiskt en bästa vän och jag är hennes, så hon har ju berättat för mig att hon vill inte åka till sin pappa pga olika skäl. Och jag accepterar det och tänker inte tvinga henne så jag meddela honom det att hon kommer inte på sportlovet och skulle jag vara i hans sits så skulle jag bli sårad och ringa upp eller fråga varför hon inte vill! Han skriver då "Hon får göra som hon vill" och för mig känns det som han bryr sig inte om hon kommer eller inte! Så efter det här så får Tindra bestämma själv om hon vill åka till honom eller inte och säger han att han vill träffa henne så får han gärna åka ner till Norrköping och vara med henne :P
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback