För att uppdatera läget lite!

2014-01-03 >> 17:21:31
Ja var ska man börja, just nu är jag världens lyckligaste i världen. Eller det känns faktskt helt underbart med allt, även om jag har gått igenom massa saker under 2013 som gjorde att jag tappade blogglusten helt.
 
Har en massa saker att berätta för er. Det kommer jag göra nu men vet inte var jag ska börja. I början av 2013 så var jag tillsammans med en underbar kille men vi gick tyvärr isär för det var för jobbigt efter det träffade jag en annan kille som hette Markus (men det tog slut ganska fort för han tog droger, och jag är så himla starkt emot det så jag gav upp) efter honom träffade jag en annan kille som hette Marcus (det höll i 6 månader för jag orkade inte mer, för mycket svartsjuka och kontrollbehov, det var så jobbigt att jag ville inte var hemma så jag "jobbade" över varje dag och när jag väl var hemma så grät jag i min ensamhet eller gick en "promenad" och pratade med mina syskon som stöttade mig rejält, ska man ens må så under ett förhållande, eller var det normalt att man kände så, jag visste varken ut eller in om det var normalt just då för jag var så kluven och pratade väldigt ofta med andra för att få råd även från en såkallad vän och syskon men till slut stack han härifrån en dag!
 
 
Han var bara borta och tagit sina saker. Förstod inte just då vad som hade hänt men då insåg jag att jag saknade inte honom och hade inga känslor kvar för honom, tänkte för mig själv den dagen att det var nog tur att han stack för hur hade det annars varit om han hade stannat kvar. Han mådde inte själv bra i förhållandet för han grät och satt det mesta på rummet och spelade på sin ipad och gnällde på mig för jag inte sa Tack för han hade diskat eller bäddat sängen. Jag lärde mig en massa saker under den tiden med honom att svartsjuka är inte bra i ett förhållande och kontrollbehov gör bara att man kvävar sig själv och även sin partner, och jag bestämde mig att vara singel ett tag och träffa kompisar/killar, och jag träffade 2 st efter honom och en av dem var mitt ex som jag var tillsammans med i början av året och med min arbetsledare, men det var bara flirt från min och hans sida så det var aldrig några känslor. Men istället så träffade jag exet mer och mer för varje dag och han blev bjuden på min dotters kalas, han köpte present till henne och har umgåtts med henne lika mycket som han umgås med mig.
 
 
 
Efter det här insåg jag att jag börjar faktiskt bli äldre och behöver en stadig pojkvän som finns där för min dotter, och nu undrar ni säkert vem exet är. Han var jag tillsammans med första gången 2010 och sen dess har vi gjort slut 3 ggr för han var för osäker och jag var inte redo, så till slut insåg vi att det är något mellan oss som gör att vi dras till varandra även om vi är ifrån varandra i 1 år så finns kärleken där. Han ville försöka igen men jag var så himla osäker om det skulle funka, och vi pratade och vi sågs mer och mer sen på Nyår så bestämde jag mig att 2014 ska bli vårat år tillsammans. Jag tror/hoppas att han är den rätta mannen i mitt liv som man brukar se på filmer. Just nu älskar jag verkligen honom.
 
Bilden är tagen 31 December 2013
Bilden är tagen 2010
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback