...

2014-01-05 >> 11:43:08
Hej, satt nyss och tänkte på en sak, eller flera men det här har jag funderat på väldigt länge.
 
 
För några veckor sen så bröt min "bästa vän" kontakten med mig för hon tyckte det var jobbigt för henne och jag acceptera det för man ska inte gå runt och må dåligt pga en person, blev väl lite besviken för det var henne jag ringde till om jag ville prata av mig och ville berätta roliga saker för, men i samma veva åkte jag utomlands med en killkompis och då får jag ett meddelande av henne att hon vill ha mig tillbaka som bästa vän. För mig var det jobbigt för jag kunde inte svara på meddelandet för jag var utomlands men jag skrev lite kort till henne att jag hör av mig så fortjag kan när jag kommer tillbaka till Sverige (det gjorde jag fast inte på en gång för jag hade det stressigt när jag kom hem, det var julfest på jobbet och förbereda min dotters kalas samma vecka) Det visste hon om såklart så jag ringde henne efter 5 dagar jag hade kommit hem för det hade lugnat ner sig här hemma då.
 
 
Så jag ringde men inge svar men fick istället ett sms att det var hennes brors mobilnr nu och han skulle meddela henne att jag hade ringt men några dagar senare så blocka hon mig på Facebook, jag visste inte vad jag hade gjort henne förutom att jag blev besviken när hon hade lovat mig att komma en helg men var sjuk och nästa dag åker hon iväg till en annan kompis. Så det där var då min "bästa vän" tydligen som kunde slänga iväg mig som hur som helst och sen fått höra att hon har snackat skit bakom min rygg?
 
 
Aja, jag måste skynda mig nu, ska till min syster nu i Uppsala. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback