Best Thing I Never Had

2014-01-02 >> 18:53:35
Gjorde du något under 2013 som du aldrig gjort förut?
Jobbade på ett tivoli!

Hur har ditt 2013 varit?
Den har varit upp och ned, väldigt mycket ned. För mycket gråt det här året tyvärr.!

Blev du kär i år?
Jag blev kär i några idioter men hittade tillbaka till den riktiga kärleken på Nyår.

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
31 December 2013

Vad är din största framgång 2013?
Att jag jobbade och slet som ett djur under sommaren och insåg att jag verkligen älskar att jobba.

Bästa köpet?
Måste nog vara min mobil.

Vad spenderade du mest pengar på?
Saker till min dotter, fast detta år ska det bli ändring.


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det var väl dom nya vännerna som man träffade på under sommaren.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Miley Cyrus-Wrecking Ball, Ylvis-The Fox, Trumpsta! The Monster.

Vem har du umgåtts med mest?
Jag har umgåtts mest med Marcus (exet) vi höll ihop i 6 månader och min föredetta bästa vän.

Har du haft ett förhållande under 2013?
Jag har haft 3 st förhållande under året.

Vart reste du under 2013?
Fuerteventura med min bästa killkompis och med dottern.

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Det är väl kärleken mellan mig och Junior som kommer bli helt perfekt nu. Sen mer vänner.

Vad gjorde du på din födelsedag?
På min födelsedag så var jag i Kristianstad med tivolitfolket, köpte tårtor för 1000:-

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Om jag hade sluppit falska vänner och jobbiga "pojkvänner".

Vem saknade du?
Saknade min pappa under året.

De bästa nya människorna du träffade?
Det måste nog vara Elin Larsson och Mette då vi fick bättre kontakt detta år.

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Att jag ska njuta av livet och hålla hårt i Junior!

Kommentarer
Postat av: Thaura*

Roligt att du skaffat en blogg! Nu kan vi följa varandras bloggar ju! :)

Svar: Har haft den här länge men har inte bloggat på aslänge.. Tänkte börja igen. :( men måste hitta någon som kan fixa min header och sånt.. :]
Annica

2014-01-03 @ 11:30:13
URL: http://thauramarken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback