Bara för att jag kan!

2014-01-27 >> 15:25:00
Men åhh... Orkar inte sitta här hemma längre.
Är så uttråkad att jag sitter och spelar Candy Crush.
Asså det gör jag bara när jag har tråkigt, seriöst och sen ska jag försöka hitta någon näll människa som kan skjutsa mig till affären. Jag hatar att fråga andra för det är så jobbigt och vara hjälplös och vara beroende av andra. För jag har alltid klarat mig själv men nu är det så att jag har ingen bil längre!
Är ett måste till sommaren iaf... -.-
Det spelar ingen roll vad det är för bil bara den funkar!
Sen så ställer såklart pojkvännen upp och skjutsar mig när han har tid men det känns jobbigt och fråga honom också! Som om det är hans uppgift men det är det inte.
Jag hade det bättre förut när Mette bodde i Norrköping för vi åkte tillsammans och storhandla på måndagar. Men nu har den kvinnan flyttat till Vadstena!
Men hon vill att jag ska flytta dit och försöka hitta ett jobb där.
Hon förstår nog att jg inte kan flytta dit för jag har ingen bil  och inge jobb och känner bara henne, men vem vet.
 
 
Fundera faktiskt förra veckan att flytta till Uppsala.
Komma närmare min storasyster som bor där och som skulle hjälpa mig med Tindra som den här dagen och hjälpa mig att storhandla!
Bara det gör mig sugen på att ta mina saker och försvinna.
Jag har inte bestämt mig direkt utan jag funderar.
 
 
Men men imorgon ska jag iaf jobba.
 
Då får Tindra faktiskt vara frisk för hon verkar piggare nu!
 
Ehh hon sitter bara i vardagsrummet och kollar på något program så!
Om hon kan det så kan hon gå till skolan också!

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Hej!
Jag kikar in för att berätta att jag har presenterat en vinnare i tirapunji tävlingen, kom in på bloggen och se om det var du :)

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback