Bad Boys

2014-01-14 >> 19:26:00
Vet inte vad det är med mig, känns som jag börjar bli sjuk för jag är så trött och hängig, allt har med mina bihålor som värker men tar en alvedon eller två och lite nässpray så orkar jag jobba lite till på jobbet.. Fast idag var jag på personalmöte och jag kan säga er att jag satt där som en Zombie och fattade ingenting! Man kände sig verkligen hjärndöd eller mer korkad, men ja hörde iaf att 2013 så gick företaget + med 20%, lite för eran del men för företaget så är det mycket, att de har köpt in bilar som ska gå till Nyköping och Linköping m.m. Men sen vet jag att jag fick skjuts av Niklas och vi pratade om en person som många stör sig på, vet att några från jobbet som läser min blogg så jag skriver inte ut namnet här!
 
 
Så nu ska jag sova för kvällen, kommer nog vakna runt 3 eller något.. Blir när det blir som sagt.. Men aja god natt och sov gott, bara hoppas att jag drömmer härliga drömmar, gärna lite om min pojkvän!
Älskar dig Junior!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback