Som en vän

2014-02-08 >> 11:42:06
För några månder sen gjorde jag och mitt ex slut som jag var tillsammns med i 6 månader. För några dagar sen så skrev jag till honom angående pengarna han är skyldig mig och jag tänkte för mig själv samma stund om det ska pågå såhär att han ska betal 500 kr i månaden så kommer det dröja 5 år minst innan allt är tillbaka. Och jag blir så stressad av det här och vi har gemensamma vänner som hör av sig till mig och berättar att han har köpt såna saker och får böter för han kör bil utan körkort och då blir jag så besviken att dom där pengarna kunde han faktiskt gett mig så han blir av med skulden.
Och sen vet jag att han kommer sätta stopp för extrajobbet som jag hade förra året för han är den som bestämmer och jag såg ju sälv hur han gjorde mot vissa personer som hade skött sig galant på jobbet men att de började tjafsa så plocka han bort dem...
 
 
Men visst hade jag känslor för honom men på slutet blev jag faktiskt rädd för honom för han blev helt annorlunda och jag förändrandes jag med pga honom så jag vägrade gå hem från jobbet och jag var rädd att han skulle bli så arg att han skulle gå på mig fast innerst inne så visste jag att han aldrig skulle röra mig utan mer psyskiskt. Utan honom efter vi bröt ihop så mådde jag bättre och jag fick tillbaka mitt självförtroende och jag ville gå hem till slut från jobbet och jag vill gärna ha honom som vän för jag tror att han är mer en vänskapskille än ett förhållande kille!
Men genom honom så var jag felet hela tiden men jag tror inte han insåg att han gjorde massa fel själv och klara inte av att erkänna det. Så nu hoppas jag att han kan lugna ner sig och vara min vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback