Oj, vad mycket jag har skrivit.

2014-02-27 >> 18:18:00
Har nyss käkat klart och ska glo på Farmen ikväll.
 
Först vill jag berätta att det går rykten att jag har alkoholproblem. Det måste vara ett skämt från den personen som säger så om mig för jag rör knappt alkohol och det är väldigt sällan jag går ut på krogen, jag kan tycka att det är väl okej att gå ut om man är barnledig och ta några glas med vänner och sen komma hem och bara njuta av tystnaden. Den personen som säger det måste antingen vara nykterist och anklagar mig sånt här. Big mistake of you.
 
 
Och sen dramat som pågått på fb angående mig och Gullan. Jag och en till arbetskamrat kommentera en bild på en arbetskollega som var på skämt. Jag skrev allt på skämt och även den andra personen. Synd att Gullans svärdotter inte kunde förstå det och försvara Gullan och det är förstår jag för det hade jag nog själv gjort om jag såg att någon skrev som vi gjorde. Jag tycker då att man kan fråga Gullan om det är på skämt eller om vi är seriösa innan man lägger sig i. Alltså det gjorde hon inte och det blev drama men sen på jobbet så förklara vi för henne att vi skämta och om hon tog illa vid sig så kunde hon ha sagt till oss så hade vi slutat på en gång. Och nu tycker en person att Gullan borde anmäla MIG för påhopp, Alltså jag blir fan knäpp på alla människor för man ska anmäla hit och dit för lilla minsta.
 
 
Jag ska förresten iväg i helgen till en tjejkompis och sova över där. Imorgon måste jag packa det sista och köpa presenter till hennes dotter och till henne, så i helgen kommer jag inte blogga alls för jag kommer lägga energi på henne och hennes dotter och såklart Tindra.
 
Det var allt för idag.
 
Hej hej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback