Godkväll !

2014-02-19 >> 17:52:22
Ellu (hej).
Min dag började inte direkt jättebra. Jag försov mig i hela 20 minuter men kom ändå i tid till jobbet och sen en av arbetskollegorna kom aldrig så fick åka hem till personen och plinga på och där står personen i morgonrock och säger att han vabbar. Men det var bara att ringa arbetsledaren och säga att vi andra åker till stället iaf och det är kanske så att vi inte behöver hjälp. Jag och två andra klarade oss väldigt bra ändå så inga sura miner här inte. Jag var irriterad för det som hände imorse för vems fel är det egentligen. Jag kan inte svara om det var arbetsledaren eller om det var den andra sm kanske har gjort fel.
 
 
Min pojkvän blev förresten väldigt glad igår för jag var ledig så jag städade hans lägenhet när han var på jobbet.
 
Jag blev inte 100 % nöjd då jag hellre vill göra allt men gjorde det mesta som var smutsigt. Junior tackade så mycket och sa även om hans mamma inte kunde hjälpa honom att flyttstäda så fråga han om jag skulle tänka mig att göra det.
 
Lite intresserad är jag men då tar jag med mig backen från jobbet som har allt. Han slipper då köpa medel och får då ta fram dammsugaren och skurmoppen. HOPPAS HAN BLIR NÖJD DÅ MED.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback