Aerobics pass...

2014-02-22 >> 15:14:13
Veckan börjat gå mot sitt slut... Än så länge har den varit helt underbar (trodde jag skulle sakna Tindra mer än vad jag har gjort) klart jag har saknat henne men j måste även få ta in lite friskt luft och få göra andra saker.. Alltså igår åkte jag hem till killen och hade mysig kväll. Tills vi skulle lägga oss så såg jag att något med kattens tass så jag kollade lite mer på den, som jag trodde så visade jag för Junior och min kille är verkligen en djurvän så han blev nedstämd och såg hans panik och jag försökte prata lugnt med honom och att katten lider inte, så nu på morgonen så ringde vi veterinären och de sa att vi kunde komma in till halv två..
Aja då fick killen veta priset och jag sa att vi kan göra det här hemma och det sa även veterinären också!
Efter samtalet så fick jag hålla i katten eftersom killen aldrig skulle våga hålla i katten på det sättet så han fick klippa och jag berätta hur han skulle göra och vips så var skiten borta och vi rengjorde såret och han slapp betala 2500:- för det där som vi kunde göra själva, kan säga att katten mår bra och jag är utbildad djurvårdare så jag vet vad man ska göra!! Wie äntligen fick jag använda mina kunskaper ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback