Skriv rubriken här!

2014-04-05 >> 14:12:00
 
 
Att veta att mitt ex håller på mot min bästa vän och andra människor från tivolit som snackar skit om henne och mig och kallar oss saker att vi är falska och är horor så undrar vi starkt vad deras problem är för jag bestämde mig att göra slut med mitt ex för jag mådde psykiskt dåligt och det kan han inte förstå än idag och de personer som kallar oss saker har gått till oss och pratat av sig och pratat skit om andra medans vi har lyssnat och gett dem råd men vem är det som får skiten. Det är såklart vi som får för vi säger sanningen till dem att de är korkade som går tillbaka till något som får någon att må dåligt och sen när vi bara påpekar att kanske dags att ta tag i sitt liv och börja plugga eller jobba så är det tydligen påhopp på person. Hon (Emilia) har alltid vara nära mig även om vi tog en break från varandra så hittade vi tillbaka till varandra och det är nu vi är riktigt tajta med varandra och vi tar inte skit från någon utan gillar dom inte oss så är det bara att säga det och sluta höra av sig till oss, men säger vi vad vi tycker så är vi horor och det är lite roligt för vet personen att en hora tar betalt och jag har pojkvän sen  3 månader tillbaka och Emilia dejtar en kille. Antar att personen är väldigt hatiskt för de ser att våran relation har blivit starkare och vi har bättre kontakt från tivolit med de andra inte har pengar och inga vänner att umgås med så kan jag bara säga skyll er själva för ni valde detta liv och ingen annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback