New in<3

2014-04-20 >> 11:45:10
 
 
Yeah! Dessa saker vill jag köpa till min lägenhet för jag och min tjejkompis prata om att möblera om i mitt hem ♥ Det kommer bli så mysigt för matbordet kommer bli i vardagsrummet och köket kommer mer bli där man lagar mat och ha en bänk som man kan stå vid och förbereda maten.. Lite sugen på att flytta också men vet inte var jag ska flytta, problemet är att jag inte vill att Tindra ska byta skola då hon trivs där :/ annars får vi väl se vad som händer i framtiden men först ska jag inreda hemmet så det blir mysigt, det ska även bli nya möbler i mitt sovrum, har haft samma säng sen jag flyttade hemifrån första gången!! :)
 
Till min födelsedag så kommer jag mest önska mig presentkort på inredningsbutik eller kläder (ihhhhhhhh ska bli mer färggladare på mina kläder :D)
 
Hoppas ni alla ha en fin söndag :D
Imorgon är jag ledig så ska umgås med killen innan jobbveckan börjar och sen kommer min tjejkompis hit och stannar över hela helgen!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback