Lever livet!

2014-04-30 >> 03:02:00
Blir en toppen dag idag.
 
 
Snart ska jag åka till jobbet och vara där tills allt är klart! 17 tiden så ska jag och Tindra klippa oss, det ska bli så skönt att bli av med lite hår. Bara för jag är feg så blir det bara topparna.
Jag får försöka bli lite tuffare och våga lite mer i frisyrväg, det får bli min utmaning nästa gång. Fattar ni vad jag ger mig in på!? Vi får väl se nästa gång.
Nästan att jag är redan nervös inför nästa besök, förutom till helgen också.
Det kommer bli skoj även i helgen men jag har beslutångest där med.
Och jag kan inte rådfråga min vän heller för hon får inte veta...
 
 
Jag ska även ikväll dra till tivolit och umgås med mina vänner där och även kolla när de tänder brasan. Allting känns så overkligt när "tivolitfolket" är här i stan. Jag brukar alltd annars sitta hemma när jag kommer hem men nu vill jag bara springa dit och bara prata av mig, känns som de vore en liten familj till mig.
 
 
Ska fixa iordning det sista innan jobbet!
 
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback