I´m back!

2014-04-09 >> 20:24:00
 
Hej!
 
Mycket som händer i mitt liv just nu. Han jag är tillsammans med har aldrig tid och ses så jag spenderar mina dagar att umågs med vänner och dottern istället och visst är det jobbigt att bara ses 1 gång i veckan ca 10 minuter. Nu har det varit så för han håller på och flyttar till en annan lägenhet. Utan mig såklart för vi är inte redo att bli sambo eller han är inte redo! Det jobbiga är att försöka förklara så smidigt man kan till den personen man älskar utan att personen ska ta illa vid sig, jag har känt honom i 4 år snart men berätta hur man känner sig kan misstolkas här på bloggen och även när man pratar med personen. Jag är en tjej som klarar mig utan kille egentligen men nu är det så jag valde honom för mina känslor var kvar och jag bryr mig inte så mycket att han spelar dataspel mer än att umgås med mig eller glor på fotboll än att vara med mig (jävlar nu låter det som jag är bitter på honom men det är jag inte). Egentligen är väl jag bitter på mig själv för jag vill vara med honom och jag vill spendera all min tid med honom för jag har känslor för honom och även om han vill göra något annat så är det okej för mig bara han är trogen mot mig. Mina andra förhållande har det varit att killen har varit krävande och jag har inte fått göra något det jag vill göra t ex umgås med vänner och sova borta för de litade aldrig på mig och jag känner att jag vill inte vara som de var mot mig mot Junior och jag hoppas att en vacker dag att han förstår hur mycket tid jag lägger ner på honom egentligen och han uppskattar det och inte tar mig för givet för en dag kanske jag inte vill vara kvar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback