Funderar på att börja skriva igen?

2014-04-02 >> 17:48:26
Hejsan, jag blogga inget igår för jag var så sjukt trött efter jobbet.
 
Har haft sanering och igår så tömde vi bostaden och började städa lite grann. Hade varit lättare om vi slapp bära alla saker och sen åka ivä och tömma det på returpunkten, gick väl väldigt bra ändå men det tog på krafterna och ryggen, hann inte klart igår så jag och 2 till fick åka dit igen och fortsätta med saneringen.. Usch säger jag bara, måste bara säga usch igen.. Kommer kräva löneförhöjning nästa gång jag åker på sådan sanering som denna.. När man jobbar med avföring så är det inte okej om man inte har skyddskläder eller något annat som man bör ha, sen sa även han som spola rent toaletten att det var så vidrigt att han fattade inte hur vi kunde vara där inne, hoppas iaf att kunden blir nöjd nu.
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback