Emilia Bodin<3

2014-04-23 >> 20:50:00
 
Nu är min bästa vän här igen! Det ska bli kul för vi har planer att vi ska grilla ute i helgen och spela kubb ♥ helt underbart för SMHI har lovat att det ska vara solsken hela helgen. Jag trodde även att tivolit skulle vara den här helgen men ack så fel jag hade så det blev vi lite snea på att det brukar alltid vara tivoli när det är 1 maj!!! Men istället så kan vi göra något roligare och spara våra pengar till roligare saker!! Har även inplanerat att Emilia ska komma till mig 1 maj men vi får se hur länge hon stannar då! Jag hoppas att hon stannar här lver helgen då också för då tänkte jag försöka dra med Jonte och killen ut på en sak ♥ är som sagt hemlig här på bloggen då hon läser min blogg!! Nu ska vi lägga oss och det är en dag imorgon också, och då får vi väl försöka hitta på något om jag slutar tidigt :$
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback