Äntligen vår!

2014-04-06 >> 14:39:00
Haha! Men idag har vi varit på halvars och käkat glass och sen har vi bara tagit det lugnt!
 
 
Jag vaknade med huvudvärk imorse och kändes som jag hade festat inatt men jag gick och la mig i tid men är fortfarande seg. Förutom nu då när man har varit ute och cyklat och gottat sig. Men ska vara hemma imorgon för jag är ledig. Lite skönt men känner stressen för de frågade om jag ville jobba måndag och tisdag! Dock har jag inte lust alls efter den här veckan!
 
 
Om jag får bestämma så hade jag velat haft en schema en vecka innan och de ska inte kunna ändra på den alls. Såklart säger chefen att de kan inte ha scheman på oss! Jag fattar inte varför för några av dem på jobbet har det. Blir liteirriterad att vissa får det men inte de andra, alltså vi gav dem sm förslag på mötet att testa iaf. Jag visste redan att de skulle säga nej.
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback