Beauty And A Beat

2013-05-07 >> 16:47:39
Hej alla som läser min tråkiga blogg! Men nu är jag tillbaka till verkligheten, som vissa av er tycker är skönt men jag tycker det är sådär för jag saknar alla som jobbade på tivolit och jag ville att de skulle stanna kvar men jag vet att de inte kan det för de måste hem och vila sig innan de far till Norge, och jag ska också åka dit fast på lördag och få träffa dem alla igen för jag saknar dem. Det tråkiga är att Love inte ska dit för hon är sjuk och Yonel ska iväg på annat ställe i Norge, och jag åker hellre till Kongsvinger för där ska sötnosen åka och de andra som jag gillar väldigt mycket. Vi (jag & tindra) ska bara vara där lördag-söndag för sen måste vi hem, vilket kommer vara sjukt jobbigt för sen får jag inte träffa dem på 2 veckor, en vecka hade jag kunnat gått med på men 2 veckor är för lång tid, och vi får väl se vad som händer i NORGE.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback