Alive

2013-05-07 >> 19:29:49
Jaaaaaaaaa, som sagt har vabbat idag för Tindra har ont i halsen :D
 
 
Hur det känns?
Vet inte exakt men vissa stunder är det jobbigt och vara ensamstående mamma och inte kunna få hjälp av hennes pappa eller min släktingar då jag vill jobba men samtidigt skönt och slippa jobba och känna den där stressen, varit många vabb dagar nu sen januari men vad ska man göra, inget man kan rå för att ens barn blir sjuk, så det är bara att gilla läget som sagt ;)
 
Imorgon skulle jag jobba men det skulle bara bli stressigt för min del för jag ska på utvecklingssamtal med Tindra 13.30 och jag har tackat nej 10 ggr redan och snart är det skolavslutning så vi måste ta denna gång, till det fick jag utskällning av jobbet och fick två erbjudande att jobba och stressa igenom hela dagen så jag hinner eller ta ledigt :) mitt val blev att jag vabbar den dagen för jag tänker inte stressa ignom ett arbetspass för att hinna in till stan till 13.30, så de på jobbet blev skit tjuriga men vadå ;) när de kunde ha fixat så jag kunde jobba i stan istället som de har gjort med de andra som har andra planer, ska man bli tvungen att bli "bästa vän" med team ledaren för att få förmåner eller!!
 
 
Hade jag bestämt så hade jag haft ett annat jobb nu och bättre chef/team ledare, detta ska bli mitt mål nu innan sommaren :D även om jag vet att det är svårt att få jobb i dagsläget, så tänker jag inte ge upp :) har man bara viljan så funkar det, vilket jag hoppas på, men blir att söka jobb nu och imorgon, påminner mig själv här nu så jag inte glömmer bort, idag är jag så jävla lycklig så nu vet ni :D
 
Jaja ska väl skynda mig, jag ska lägga Tindra strax och sen blir det PW!!
 
Tack och hej då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback