YOLO

2013-03-16 >> 18:23:32
Hejsan det var ett tag sen! Fast det var nog lika bra att jag inte har skrivit något för det hade nog varit deppiga inlägg, somliga vet vad som har hänt då, såklart mår jag bättre nu eller har gjort det i 1 månad nu!
Så det är väl dags att släppa bomben varför jag mår bra, vissa av er kanske vet men jag träffade på en kille på krogen för 1 månad sen men vi tittade bra på varandra så inge mer om det men sen hittade han mig på Badoo och vi började träffas som vänner men sen jävlar så visades det sig att han var grym på allt och jag föll direkt och efter ett tag så fick vi känslor för varandra och den 23 Februari blev det vi...
 
 
Ni kanske tycker det är sjukt att man träffar en kille på Badoo, och jag kan hålla med er där men det roliga är att min bästa vän Benke känner den här killen så jag frågade runt hur han var som person och alla säger positiva saker om honom... Och det bäst är ju att han har 2 barn som är helt underbara, så vi snackar om fotboll och spel och andra killsaker, det trodde jag aldrig att jag skulle hitta en sådan perfekt kille där! ;)
 
 
Jag ska glo på matchen nu så vi hörs sen, men det blir nog senare ikväll. Så hej då så länge!
 
 
Här är jag för ca 3 veckor sen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback