SAME LOVE

2013-03-17 >> 17:23:28
Jag har sökt jobb och även hunnit varit med bästa Mette och vi var på stan en snabbis! Jag köpte en sak till köket och nu sitter jag här och väntar på att killen + barnen ska komma hit. Pojkarna ska cykla på gården och jag ska väl glo och ta en massa bilder. Jag har ingen lust att springa idag då mina skor är blöta som fasiken!
Jag måste köpa nya skor nästa gång vi ska på stan, det brukar vi göra typ var tredje månad för att dottern växer så det knakar. Jag fattar inte hur fötter kan växa så snabbt, eftersom jag har så stora fötter så kan det vara svaret. Att hon kommer få mina fötter när hon är 14 år, inge elakt menat men hon kommer se ut som en anka då.

Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Svar: roligt att du är med och tävlar! lycka till! :)

2013-03-17 @ 17:48:30
URL: http://babustylee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback