Hon har inte

2013-03-23 >> 15:24:00
 
Problemet är att jag är så värdelös på att rita och skrva men typ en liknande den här tatueringen skulle jag vilja ha på min arm fast "Tindra". Någon som läser det här kan väl försöka rita eller ändra lite men typ den där stilen iaf så skicka den sen på [email protected], det är min blogg-mail. Och kom gärna med andra idéer så får vi se vad jag tar för något.
 
Ehhh nu måste jag fortsätta att städa här hemma för sen ska jag på restaurang med killen för vi firar 1 månad idag, det kommer bli grymt mysigt eftersom det är bara han och jag som ska käka och bästa Mette ska ha Tindra, och sen på kvällen så blir det myyyys med hela familjen, tack Markus för du kom in i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback