Too Fucked Up To Call

2013-01-17 >> 18:14:02
Jag fick ett samtal idag från Fitness24Seven och jag blev ganska paff för de jobb jag har sökt så ringer de aldrig upp eller så säger de att andra har gått vidare. Jag trodde de skulle säga det så jag lät ganska nedstämd men istället så säger de "du verkar intressant så vi vill gärna träffa dig på en intervju, är du intresserad?". Det är ju klart jag är intresserad så jag sprang till min "låtsasmamma" på jobbet och berättade nyheten och hon blev jätteglad för min skull och jag hade leende på läpparna hela dagen. Det kan inte hända mig så nu kommer jag hålla tummarna att jag får jobbet då jag vill så gärna jobba på ett gym. Jag vill börja nu, men det går inte för de öppnar den 3 Mars i Linköping.

Kommentarer
Postat av: Sandra Saandriiie Åhfelt

Hejsan! Nu är en lycklig vinnare lottad och kan få hem sin härliga Spot Stick produkt! Kika in och se om det blev du som vann den, om inte så har jag massa andra tävlingar du kan anmäla dig till :)! Kul att du var med! Hoppas vi hörs snart igen, Kram Saandriiiee
http://saandriiiee.blogg.se/2013/january/spot-stick-avslutad.html#comment

2013-01-17 @ 19:49:17
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback