Scream & Shout

2013-01-21 >> 18:40:12
Snart är det den 16 feb och jag kommer må så jävla dåligt.. Har redan börjat må lite dåligt, tankar snurrar!
Jag upplever smärta inom mig som inte vill bryta ut helt, utan mer försöker påminna mig att den finns där!
Tårarna rinner nerför min kind när jag är ute och går, eller ligger i sängen!
Lilla minsta någon säger till mig så hugger jag mot för det är mitt sätt att försvara mig för att slippa bli sårad!
Vet att många kommer få det kämpigt att vara närheten av mig, därför skriver jag det här så ni slipper fråga ut mig.
Förra året tappade jag kontrollen helt, smärta från den dagen från olika håll! Exet sviker och träffar en annan, pappas årsdag som smärtade, min dotter var inte hemma. KATASTROF MED STORT K!

Kommentarer
Postat av: Marie Öberg

Tipsar dig om att kolla min blogg!!
Ny vinnare blev utsedd av EP:n "Asfaltsblomman" för några dagar sedan! :)

2013-01-22 @ 07:42:45
URL: http://www.marremedmera.se
Postat av: maya lundberg

Hej, nu är tävlingen slut så kika in om du vann. Du kan även delta i min nya tävling där du kan vinna ett present på 300 kr:)

2013-01-22 @ 15:49:48
URL: http://mayaalundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback