I Knew You Were Trouble

2013-01-13 >> 14:01:52
 
Ännu en gång så skriver min dotter fel när hon har målat något så fint som denna. En del kommer kanske bli sura men jag skrattar bara åt det eftersom det ska egentligen stå "sjukhuset" men det är ganska svårt med "sj"-ljudet så det kanske låter mer som ett K i början, min vän fick denna bild av min dotter och hon skickade den till mig på mms. Jag bara garva och fråga Tindra om hon visste vad hon hade skrivit och hon svara såklart "Sjukhuset". Var tvungen att vara ärlig att det står "KUK" och sjukhuset stavar med SJ, sötnosen skrattade lite och log som hon brukar göra när det är pinsamt.

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Haha! Underbar teckning ju .. och sj-ljudet är inte enkelt alls :)

Roligt att du är med och tävlar inne hos mig!
Kram & Lycka till

Svar: Haha, varje gång jag tittar på den där bilden så garvar jag! :) Hon lär sig till slut, hon är bara 8 år så.
Annica

2013-01-13 @ 19:30:38
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback