I Could Be The One

2013-01-01 >> 13:39:41
Några har säkert märkt att jag bloggar väldigt dåligt men det har varit så mycket i mitt liv att jag har inte haft lust men mitt nyårslöfte blev igår att jag ska blogga 6 dagar i veckan och 1 gång i veckan så ska jag bara stänga av datorn och bara ta vara på mig själv och jag hoppas ni förstår det? Livet går vidare och jag vet inte var jag kommer hamna under 2013 men det får vi se men jag hoppas livet kommer se ut som Breaking Dawn part 2 men det är en film som jag verkligen älskar, som Junior säger att jag är en fjortis så är jag väl det då?

Längtar verkligen och se vad 2013 har att erbjuda mig ;)

Kommentarer
Postat av: SjungandeMamman

Hej och god fortsättning på nya året!

Roligt att du är med och tävlar! Dock så svarade du fel på frågan så in och läs frågan igen och räkna noga ;)

2013-01-02 @ 11:56:07
URL: http://sjungandemamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback