Den utländska flicka som leker pappa

2013-01-14 >> 22:33:01
Sitter här hemma nu och är helt slut. Har varit på gymmet och tränade loss i 1 timme och det kändes i kroppen att jag inte har tränat på ett tag. Fan för julmaten och andra snabbmatrestauranger som jag har fått i mig under Tindras jullov. Gottegrisen nr 1 blir jag då! Det ska bli ändring nu. Asså ska börja med träning på gym och sen ska vi på jobbet ha träningsaktiviter varje tisdag som jag ska försöka att gå på, förutom det så ska jag börja äta regelbundet för det har jag varit så himla dålig på och sen börja skriva ner vad jag har käkat under en dag, och jag får äta godis varje lördag men bra en näve godis, så skulle jag ta mer så kommer jag straffa mig själv genom att ge Tindra 500 kr. Åh nu kommer Tindra försöka med vad som helst, hon är en jävel på sånt där! Alla som läser det här kommer nu börja följa min blogg för att se mina tabbar, eller inte..
 
 
Jag ska nu duscha och sen försöka lägga mig i sängen, eftersom jag har jobb imorgon, såklart vill jag dit och jobba för jag blir så rastlös av att sitta hemma och när jag är hemma så städar jag eller söker jobb/utbildning! Vi får höras imorgon efter jobbet! Lilla jag hinner inte blogga morgonen då jag börjar kl 7.20, haha
 
 
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback