Heart Attack

2013-04-11 >> 16:04:29
 
Måste bara säga att jag är jävligt lycklig med min pojkvän som snart har varit min i 2 månader.
Ingen svartsjuka mellan oss och vi vet var vi har varandra.
Problemet är mer att mina föredetta "vänner" lägger sig i och skriver saker till honom och fråga mig inte varför de gör det.
 
Tycker bara att det är ett tecken på att de har inga liv och de ska försöka förstöra för mig men try BITCH, try! Här finns det bara äkta kärlek och vi trivs ihop. För senare i livet så kommer han och jag bo ihop med våra barn och kanske kommer en ring på handen när tiden är inne. Såklart är det för tidigt för sånt nu men senare om 6 månader eller något sånt.
 
Jag älskar dig Markus M. <3

Kommentarer
Postat av: johanna

Nu är vinnaren dragen av valfritt plagg från Maxomorra!

2013-04-16 @ 12:57:52
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/missjoi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback